Bestelling en Levering

 

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden die betrekking hebben op het bestel en leverproces van Klein&Hip.

 

Hoe veilig is het om producten te bestellen bij Klein&Hip?

Doordat wij gebruik maken van verschillende veilige betaalmethoden zoals iDeal, Creditcard en PayPal  kan je bij ons altijd veilig producten bestellen.

Daarnaast maken wij gebruik van een beveiligde website (McAfee Secure) en is onze website gecertificeerd met een SSL verbinding.

Ook kan je ons terug vinden bij de KvK onder de naam M.O.O.S. met KvK nummer 74183575

Zou je meer ons over te weten willen komen: klik hier.

 

Hoe kan ik bij Klein&Hip producten bestellen?

Dit kan in 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een product in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Zorg dat je alle nodige informatie correct invult.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met een iDEAL, PayPal of creditcard.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is afhankelijk van het gekochte product. De geschatte levertijd bedraagt tussen de 12-15 dagen exclusief verwerkingstijd. Deze is gemiddeld 1-2 dagen.

 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling controleren.

Klik hier om je bestelling te controleren.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Klein&Hip maakt uitsluitend gebruik van buitenlandse leveranciers om zo de producten voor de best mogelijke prijs aan te kunnen bieden en een zo optimaal mogelijke klantenservice te bieden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze leveranciers zullen de bestelde producten direct verzenden aan het opgegeven adres. 

 

Met welk postorderbedrijf werken jullie?

Wij maken gebruik van PostNL en zij zullen de bestelling afleveren op het opgegeven adres.

Wanneer een bestelling verschillende producten bevat, kan het voorkomen dat deze apart van elkaar geleverd worden.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen via onze Track & Trace pagina.

Klik hier om je bestelling te volgen.